دو کلمه

ساخت وبلاگ
شیر قهرمان توالت نشتی داشت. تا حالا بازش نکرده بودم. نگاهی به اینترنت. دست به آچار شدم. اول تیکه پلاستیکی زیر دسته شیر را در آوردم. سوراخ ریزی که به یک پیچ آلن دسترسی داشت. با آلن آن را باز کردم. دسته دو کلمه...
ما را در سایت دو کلمه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : i2wordse بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 11:15

آمدم وبلاگ را باز کردم دیدم میرود در سایتی دیگر و در وبلاگ نمی ماند. آن سایت هم persianstate یک همچین چیزی. خلاصه رفتم در تنظیمات و کد پرشین استات را برداشتم درست شد. بعد وبلاگ که باز شد دیدم کاراکترها اجق وجق است. آن هم در قسمت translate گوگل ظاهرا اتفاقی افتاده بود. آن را هم never translate زدم درست شد. خلاصه دو روز سر نزده بودم به وبلاگ چه قدر همه چی به هم ریخته بود. 

امروز هوا بهتر است. کمتر آلوده است.

 

دو کلمه...
ما را در سایت دو کلمه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : i2wordse بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 11:15

قفل پارکینگ را می خواستم بردارم. بعد از سالها پیچها زنگ زده بود. کمی W40 زدم. دو تا پیچ جلو مهره داشت. مهره ها درآمد. دو تا پیچ عقب یادمه آن موقع مشکل داشتند پیچ رول پلاکی کرده بودند. پیچها هم در جایشان نمی چرخیدند. معضلی بود. به فکرم رسید سنگ بگیرم گل پیچ را ببرم. اما سنگ نداشتم. یک خورده با چکش و آچار به شیار پیچ ضربه زدم اثر نداشت. آخرش یک تیغ اره برداشتم از زیر شروع به بریدن پیچ کردم. اولش فکر نمیکردم که این روش کار کند. ولی کار کرد. پیچها پیچ 8 بود. خلاصه معضل حل شد.

دو کلمه...
ما را در سایت دو کلمه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : i2wordse بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 11:15